Իմ ընտանիքը:

Իմ ընտանիքի անդամներն են’ հայրս,մայրս,ես և փոքր եղբայրս:Ես և իմ հայրը նման ենք արտաքինով և բնավորության որոշ գծերով:Մայրիկիս նամն չեմ ոչ արտաքինով ոչ էլ բնավորությամբ:Փոքր եղբայրս ինձ նման է չափից շատ էներգիայով:Իմ Ընտանիքում մենք ապրում ենք սիրով և համերաշխ երբեմն ես և եղբայրս վիճում ենք խաղերի պատճառով:Մեր ընտանիքը սովորություն ունի հանգստյան օրերը անցկացնել տանը միասին ֆիլմ դիտելով:Մեր ընտանիքի ավանդույթներից է Ամանորի գիշերը ընտանիքով իրար շնորհավորելուց և նվերները նվիրելուց հետո միանալ տատիկներին և պապիկներին:Մեր ընտանիքի ավանդյութից է նաև Սուրբ Զատիկին գնալ եկեղեցի այնուհետև նշել զատիկը հարազատների հետ:Մեր ընտանեկան տոները ամեն անգամ անցնում են տարբեր հետաքրքրությամբ:

Comments

Popular posts from this blog

Հայոց լեզու քերականություն

Մագաղաթյա հսկան

98. Յուրաքանչյուր նախադասության իմաստն արտահայտի՛ր՝ քանի ձևով կարող ես: