Հայոց լեզու Գրականություն

հայոց լեզու
Է
1)Ամենաեական,քրիատոնեություն,երբևիցե,ինչևէ
2)Հնէաբան,պատնեշ,չեինք,առէջաթել
3)Եղերեգ,ափեափ,չենք,լայնէկրան
4)Դողէրոցք,Հրազդանհէկ,չէի,անէ


2. Ե
1)Անեզր,խուռներամ,երբևէ,նախօրե,
2)Նրբերշիկ,լայնեզր,լուսերես,անէացում
3)բազմերանգ,օրստօրե,հրեշ,դողէրոցք
4)Ինևիցե,եղերերգ,գեղուղեշ,եներկբա

3. Օ
1)Անօրեն,տնօրինություն,օրըստօրե,օրորել
2)Մեղմորեն,մեղմօրոր,միջօրեական,քառորդ
3)Առօրեական,աշխարհազոր,հօգուտ,հոդս ցնդել
4)ապօրինի,նախօրե,վաղօրօք,հանրօգուտ

4.
1)Հնորյա,փայտոջա,միջօրեական,օրեցօր
2)Նախօրոք,աշխարհազոր,ազգօգուտ,գիշերօթիկ
3)Հանապազորդ,անօթևան,թաղծօրոր,ականջօղ
4)հանապազօր,առօրյա,անօրինություն,ոսկեզօծ

5.
1)Արագոտն,պնդօղակ,հոտնկայս,հրանոթ
2)Քնքշօրոր,հնգորյակ,վաղորդյան,նրբորեն
3)Հանրօգուտ,անորակ,հատօրյակ,հանապազօր
4)Հանապազորդ,եռոտանի,կրծոսկր,լացուկած

6.Ը
1)Խոչընդոտ,անընտել,ակնթռթ,մթնկա
2)Կորնթաց,որոտընդոստ,առընթեր,սրընթց
3)Օրըստօրե,հյուրընկալ,գահընկեց,անընդմեջ
4)Ինքըստինքյան,լուսնկա,ճեպընթաց,մերթընդմերթ

7.Եվ
1)Թեթևոտ,հոգեվորդի,գոտևորել,եղրևանի
2)Սերկևիլ,հևք,կարևոր,հետևակ
3)Որևե,հոգևոր,հոգեվարք,ոսկևորել
4)բևեկնախեժ,երևույթ,գերեվարել,սեթևեթել

8.Եվ
1)Արևակն,երևակել,ոսկեգազյան,գոտևորել
2)Ագևոր,ալևոր,ձևույթ,արև
3)Եղևանի,արևմտաեվրոպական,օթևան,արևառ
4)Հոգեվիճակ,հոգևոր,հևիհև,կարևոր

8.
1. Արևակն, երևակել, ոսկեվազյան,
2. Ագևոր, ալևոր, ձևույթ, արևկա, գոտևորել
3. Եղրևանի, արեվմտաեվրոպական, օթևան, արևառ
4. Կարևոր, հոգեվիճակ, հոգևոր, հևիհև
9.
1. Հոգեվիճակ,  արևավառ, ագևոր, ոսկեվաճառ
2.  Կարեվեր,  գերեվարել, տարեվերջ, գոտևորել
3. արեվմտաեվրոպական, ոսկեվարս, անձրևային, սերկևիլ
4. Ագեվազ, գինեվաճառ, ուղեվճար, դափնեվարդ

10.
1. Տույժ, հեռակայել, էական, արքայորդի
2. Ատամնաբույժ, Սերգեյի, հայելազարդ, լռելյայն
3. Նաիրի, սկսերայր, երեխայի, աղյուսակ
4. Ռնգեղջյուր, դշխոյական, ակացիա, Ամալիա

12, Ո՞ր  շարքի բոլոր  բառերում է գրվում բ
    1,ողբասաց, ջրարբի, սրբապատկեր, հղփանալ
       2,նրբաճաշակ, հարբեցող, արբշիռ, գրաբար        +
       3,երբեմնի, դարպաս, աղբարկղ, դարփին,
       4,արբունք, աղբյուր, անխափան, նրբաթել
13, Ո՞ր  շարքի բոլոր  բառերում է գրվում  պ
1. Հափշտակել, թպրտալ, ճամպրուկ, ընդհուպ
2. Ծոփք, թարփ, պապակ, ճեփընթաց,
3. Հպանցիկ, ծոպավոր, ճողոպրել, հապշտապ    +
4. Դարպաս, ամպշող, թմբլիկ, ըմպանակ
14,   Ո՞ր  շարքի բոլոր  բառերում է գրվում  փ

Խարխափել, ծոպավոր , ճեփ-ճերմակ, թրմփալ
Հափրուկ, երկնահուպ, սփրթնել, թրմփոց,
Շամփրել, քարակոփ, Հռիփսիմե, ոսկեծուփ     +
Կոփերիզ, երփնաթույր, հղբանալ, արփի
15, Ո՞ր  շարքի բոլոր  բառերում է գրվում  գ

    Շագանագույն, զիգզակաձև, Վարդգես, վարգել   +
    Ճաքճքել, նորոգել, հեղգ, դրասանգ,
   Ծեգ, սգազգեստ, հակակ, արքունիք
   Ճրագալույց, ճգնակյաց, օձիք, գոգավոր
16,   Ո՞ր  շարքի բոլոր  բառերում է գրվում   կ
             1,      Վարքաբեկել, սայթաքել, փակցնել,  շագանակ
             2,       Մակաղել, քողտիկ, համաճարակ, վարակ    +
             3,        Հարկահավաք, աքցան, փեղկ, անհարկի
             4,        դիցուք, մակույք, նախկին, նախքան

17,     Ո՞ր  շարքի բոլոր  բառերում է գրվում     ք        

                 1,  հմայք, սրնքակալ, սուգ, վարակիչ
                  2,  սուքիաս, եզերք, շոգեքարշ, վարկանիշ
                  3,  կառք, չոքել, մարագ, շքերթ
                   4,  բազրիք, ընդերք, բերանքսիվայր, տաքդեղ   +

18,   Ո՞ր  շարքի բոլոր  բառերում է գրվում   դ

                    1,  երդիկ, երդվյալ, անդադար, որթատունկ
                    2,  Կորնթարդ, անհողդողդ, արդուկ, խորթություն
                    3,   ստահոդ, որդնել, անդամալույծ, վարսանդ         +
                    4,  դդում, վաղորդայն, Տրդատ, բաղդատել

19,    Ո՞ր  շարքի բոլոր  բառերում է գրվում  տ,
              1, բիրտ, թատերգություն, խախուտ, աղոթք
              2, խրտվիլակ, գաղտուկ, գրտնակ, զարտուղի   +
              3, կրտսեր, ճտքավոր, մթնոլորտ, սփրթնել,
              4, փտախտ, փութկոտ, քողտիք, խոտհարք
20, Ո՞ր  շարքի բոլոր  բառերում է գրվում  թ,
             1, վաթսուն, անութ, փտեցում, փութկոտ
             2, արթմնի, կարթ, արդուկ, զվարթություն
             3, զարթուցիչ, ակնթարթ, հայթհայթել, խայտալ
             4, ակութ, անթացուպ, երթուղի, ընթանալ     +
235
Գոյություն ունեն հսկա որդեր,որոնց երկարությունը հասնում է մեկից երկու մետրի:Այդ հսկաներից մեկը`մեգասկոլիդեսը,որը մատի հաստություն ունի,ապրում է իր փորած ստորերկրյա շավիղներում:Նրա օրգանիզմն այնքան է հարմարվել ստորերկրյա կյանքին,որ հողից հանելիս իսկույն խեղճանում :

236
1.Դուք ինչ-որ երերուն տախտակի վրա ամրացրեցիք այդ վանդակը
2.Ինչու դու քո հոտն իմ դաշտում արածացրիր:
3.Հավերը երկարացրին վզները դեպի ներքև,նայեցին դես ու դեն:
4.Նա իր ձիուն մեծացրեց չամչով և գարիով:
5.Ես հավանաբար ձանձրացրի ունկնդիրներին:
6.Մենք անզգուշորեն թռցրեցինք արևկող անող թռչուններին:

238
Ա.Անցած տարիները կնճռոտել էին կնոջ դեմքը:
Բ.Կնոջ դեմքը անցած տարիները կնճռոտել էին:
Ա.Դահլիճը լավ կահավորել էին:
Բ.Լավ կահավորված էր դահլիճը:
Ա.Մեր ժողովուրդը մաշակութային շատ արժեքներ է ստեղծել:
Բ.շատ մշակութային արժեքներ է ստեղծել մեր ժողովուրդը


239
Կամուրջը զայրացած գետի հոսանքները բաժանում է ճյուղերի:
գրակ

Ինչպես ես հասկանում սարոյանական հետևյալ միտքը. «Ազատ դառնալը մեր ժամանակի պարտադրանքն է. ազատ ամենայն կեղծ ու անօգուտ բաներից, որքան էլ դրանք խոր արմատներ գցած լինեն մարդու էության մեջ»:
 Ես այս պտքից հասկանում եմ այն որ սարոյանը ուզում է ասի ինչ ել լինի մեկ է մենք ազատ ենք ազատ լինելը մարդու կյանքն է:

Առցանց բառարանի օգնությամբ պարզիր «ողջամտություն» բառի բացատրությունը, հոմանիշները, հականիշներըողջամտություն-ողջամիտ լինել,ՈղջախոՏություն առողջամտություն, խելամտություն, խելացիություն, խելոքություն




Ծիտը տեսնելով, որ ջայլամը մեծ-մեծ ձվեր է ածում, գայթակղվեց և հարցրեց գաղտնիքը:Ջայլամն ասաց.-Կրակ եմ ուտում և այդ պատճառով էլ խոշոր ձվեր եմ ածում:Կարծելով, թե ճիշտ է ջայլամի ասածը՝ ծիտը կրակ է ուտում և սատկում:
__________________________________________________________________
Когда он увидел, что страус был больше, он был искушен и спросил тайну.Страус сказал:«Я ем, и поэтому я делаю большие яйца.Думая, что страус прав, младенец ест огонь и умирает.Пословица упрекает желания желаний, когда молодые видят мощь могущественных, они также хотят действовать, не думая о своих немощах.



Ծովի գորտերը, խորհուրդ անելով, ասացին.-Ի՞նչու ենք տռզած փորերով ու դեղնած մաշկով խեղդվում ջրում, դուրս գանք ցամաք ու ապրենք ուրիշների պես:Ծերերից մեկն ասում է.-Հայրս պատվեր է տվել ինձ, որ ծովի ապաստանը չթողնեմ, որովհետև բնությամբ երկչոտ ենք, գուցե դուրս գանք ու սարսափելով վերադառնանք և ցույց տանք մեր երկչոտությունը:
Չլսեցին խորհուրդն ու դուրս ելան, բայց ոտնաձայն լսելով՝ փախչեցին ու կրկին սուզվեցին ծովը:
__________________________________________________________________________
Лягушки моря, посоветовавшись, сказали:
-Почему мы утонем в воде с кривыми венами и кожей? Пойдем и будем жить, как и другие.Один старик говорит:Мой отец приказал мне не покидать море, потому что мы очень нервничаем, может быть, мы выйдем и испугаемся назад и покажем наш плач.Они не слушали и выходили, но когда они услышали это, они сбежали и снова утонули в море


Արծիվը ծառին նստած հանգստանում էր և ոչինչ չէր անում:
Փոքրիկ նապաստակը, տեսնելով արծվին, հարցնում է.
– Կարո՞ղ եմ ես էլ քո պես նստել ու ոչինչ չանել:
– Իհարկե, ինչու ոչ, – պատասխանում է արծիվը:
Եվ նապաստակը նստում է գետնին
, ծառի տակ և սկսում հանգստանալ: Հանկարծ հայտնվում է աղվեսը, թռչում նապաստակի վրա և ուտում նրան:
_______________________________________________________________
Орел сидел на дереве и ничего не делал.
Маленький кролик, увидев орла, спрашивает:
- Могу я сидеть, как ты, и ничего не делать?
«Конечно, почему бы и нет, - ответил орёл.
И кролик сидит на земле под деревом и начинает расслабляться. Внезапно появляется лиса, летящая на кролике и съедая ее.

240.Այդ սրտաբուխ ու մտերիմ ձայնը նրան ուշքի բերեց:
Նրան ուշքի բերեց այդ սրտաբուխ ու մտերիմ ձայնը:

Դեմքին թառել էր գարնան երեկոյի նման զզվող մի ժպիտ:
Մի գարնան երեկոյի նման զզվող ժպիտ թառել էր դեմքին:

Հարգանք էին ներշնչում Կոչտուկներով պատած ու հողաբույր ձեռքերը:
Հողաբույր ձեռքերը ՝ կոչտուկներով պատած հարգանք էին ներշնչում:

Փայտահատին հանկարծ մոտեցավ մի աղջիկ Անտառային հավերժահարսի նման:
Նման անտառային հավերժահարսի՝ մի աղջիկ հանկարծ մոտեցավ փայտահատին:

Մեր փողոցով անցնում էր մի երկարոտն ու նրբակազմ մի կին:
Մեր փողոցով անցնող կինը երկարոտն ու նրբակազմ էր:

Մարդու ձեռքերին նման երկար, բարակ ու ոսկրոտ մատներով թաթեր ուներ գազանիկը:
Գազանիկը Երկար,բարակ ու ոսկրոտ մատներով թաթեր ուներ մարդու ձեռքերի նման:





Դարաշրջան-Թվարկություն
Ցած իջնել-Ցածրանալ
Վեր բարձրանալ-Ելնել
Գույություն ունի-կա
Չեն օգտագործում-անպիտան
Հայտնաբերվել է-պարզվել է
Վերջերս-մոտակա ժամանակում
Բոլոր հիմքերը կան ենթադրելու- կարելի է ենթադրել
Ցամաք-հող



Մեր մոլորակ- Երկրագունդ
Միլիոնավոր տարիներ առաջ-Յուռայի դարաշրջան
Աճում էին-Առաջանում էին
Է գտնվում- գոյություն ունի
Չկա-Գոյություն չունի
Ջուրը միայն ջրելու համար է պիտանի-ոռոգման ջուր
Զբոսնել-ման գալ
Նկատել-նշմարել
Փախուստի դիմել-նահանջել
Դեպք-պատահար
Հայտնի- հանրածանոթ
Պատահել-զուգադիպել
Վախենալ-սարսափել
Արտասովոր-անբնական
Վեր-վերև
Վար-ներքև
Տեղացի-բնիկ
Վկայել –հաստատել
Խուսափել-շրջանցել

242

Նա տեսավ ցամաքին մի շատ գեղեցիկ՝մի շողշողուն ձուկ հոգեվարքի մեջ թալիկ-թալիկ գալիս: Մեծահամբավ բժիշկներն ու վհուկները եկան, հավաքվեցին քննելու համար արքայորդու ահավոր հիվանդությունը և բուժիչ հնար գտնելու: 1905 թվականի ամառը՝երեք ընկեր տղաներ Բաքվից եկել էին Ալեքսանդրապոլ ՝Արագած լեռան գագաթը բարձրանալու համար:
   Փառատենչ իշխանը շարունակ դավեր է նյութել դրացի իշխանների դեմ՝ գրավելու նչանց սեփական երկրներից մանր ու խոշոր հողամասեր:
  Պաշարում է քաղաքը բանակը զետեղում ամրակուռ պարիսպների շուրջ ինքն էլ նստում է արքայական վրանի մեջ օր ու գիշեր՝ դավեր որոճալով քաղաքին տիրանալու համար:


243


Ս մասնիկը նախադասության մեջ նշանակում է որ, հեղինակը իր անունից է խոսում:
Դ մասնիկը նախադասության մեջ նշանակում է,որ հեղինակը ուրիշ մարդկանց է շեշտում:

246. Ա. Կազմության մեջ օգտագործվում է Ը կապը Բ. Կազմության մեջ օգտագործվում է Ե կապը Գ. Կազմության մեջ օգտագործվում է Է կապը

247.

Քարացած կանգնեց քաղաքի հրապարակում, շուտվա ընկերոջը դիմավորելու համար:
Քարացած կանգնեց քաղաքի հրապարակում, այդտեղի գեղեցկությամբ հիանալու համար:
Հայացքը հառել էր անթափանց խավարին, ձայն էր լսել:
Հայացքը հառել էր անթափանց խավարին,աչքերը ցավում էին:
Վերջին այցելուն ուշադիր նայում էր այդ նկարին,դուրը շատ էր եկե;
Վերջին այցելուն ուշադիր նայում էր այդ նկարին,դա նրան վախեցնում էր:


248. Արտակը, նա արդեն մի շնորհալի երիտասարդ էր դարձել, հարգալից բարևեց բոլորին ու մոտեցավ հորը: Արտակը, հարգալից բարևեց բոլորին ու մոտեցավ հորը: Հասմիկը, ճի ՞շտ եմ հիշում դստերդ անունը, հիմա հավանաբար, հասուն օրիորդ է: Հասմիկը, հիմա հավանաբար, հասուն օրիորդ է: Զարմացած երեխան, ինչպես էին փայլում նրա մեծ-մեծ աչուկները, մոտեցավ արջուկին: Զարմացած երեխան մոտեցավ արջուկին: Մագաղաթյա մատյանը (նա բոլորովին չէր սպասում այդպիսի վախճանի) դրված էր սեղանին: Մագաղաթյա մատյանը դրված էր սեղանին:





Մենք քննարկում ենք հետևյալ թեման:
Այս թեման հիմա քննարկվում է:
Ես խոսում եմ քո մասին:


Այս խոսակցությունը քո մասին է:




հայոց լեզու Է 1)Ամենաեական,քրիատոնեություն,երբևիցե,ինչևէ 2)Հնէաբան,պատնեշ,չեինք,առէջաթել 3)Եղերեգ,ափեափ,չենք,լայնէկրան 4)Դողէրոցք,Հրազդանհէկ,չէի,անէ 2. Ե 1)Անեզր,խուռներամ,երբևէ,նախօրե, 2)Նրբերշիկ,լայնեզր,լուսերես,անէացում 3)բազմերանգ,օրստօրե,հրեշ,դողէրոցք 4)Ինևիցե,եղերերգ,գեղուղեշ,եներկբա 3. Օ 1)Անօրեն,տնօրինություն,օրըստօրե,օրորել 2)Մեղմորեն,մեղմօրոր,միջօրեական,քառորդ 3)Առօրեական,աշխարհազոր,հօգուտ,հոդս ցնդել 4)ապօրինի,նախօրե,վաղօրօք,հանրօգուտ 4. 1)Հնորյա,փայտոջա,միջօրեական,օրեցօր 2)Նախօրոք,աշխարհազոր,ազգօգուտ,գիշերօթիկ 3)Հանապազորդ,անօթևան,թաղծօրոր,ականջօղ 4)հանապազօր,առօրյա,անօրինություն,ոսկեզօծ 5. 1)Արագոտն,պնդօղակ,հոտնկայս,հրանոթ 2)Քնքշօրոր,հնգորյակ,վաղորդյան,նրբորեն 3)Հանրօգուտ,անորակ,հատօրյակ,հանապազօր 4)Հանապազորդ,եռոտանի,կրծոսկր,լացուկած 6.Ը 1)Խոչընդոտ,անընտել,ակնթռթ,մթնկա 2)Կորնթաց,որոտընդոստ,առընթեր,սրընթց 3)Օրըստօրե,հյուրընկալ,գահընկեց,անընդմեջ 4)Ինքըստինքյան,լուսնկա,ճեպընթաց,մերթընդմերթ 7.Եվ 1)Թեթևոտ,հոգեվորդի,գոտևորել,եղրևանի 2)Սերկևիլ,հևք,կարևոր,հետևակ 3)Որևե,հոգևոր,հոգեվարք,ոսկևորել 4)բևեկնախեժ,երևույթ,գերեվարել,սեթևեթել 8.Եվ 1)Արևակն,երևակել,ոսկեգազյան,գոտևորել 2)Ագևոր,ալևոր,ձևույթ,արև 3)Եղևանի,արևմտաեվրոպական,օթևան,արևառ 4)Հոգեվիճակ,հոգևոր,հևիհև,կարևոր 8. 1. Արևակն, երևակել, ոսկեվազյան, 2. Ագևոր, ալևոր, ձևույթ, արևկա, գոտևորել 3. Եղրևանի, արեվմտաեվրոպական, օթևան, արևառ 4. Կարևոր, հոգեվիճակ, հոգևոր, հևիհև 9. 1. Հոգեվիճակ, արևավառ, ագևոր, ոսկեվաճառ 2. Կարեվեր, գերեվարել, տարեվերջ, գոտևորել 3. արեվմտաեվրոպական, ոսկեվարս, անձրևային, սերկևիլ 4. Ագեվազ, գինեվաճառ, ուղեվճար, դափնեվարդ 10. 1. Տույժ, հեռակայել, էական, արքայորդի 2. Ատամնաբույժ, Սերգեյի, հայելազարդ, լռելյայն 3. Նաիրի, սկսերայր, երեխայի, աղյուսակ 4. Ռնգեղջյուր, դշխոյական, ակացիա, Ամալիա 12, Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում բ 1,ողբասաց, ջրարբի, սրբապատկեր, հղփանալ 2,նրբաճաշակ, հարբեցող, արբշիռ, գրաբար + 3,երբեմնի, դարպաս, աղբարկղ, դարփին, 4,արբունք, աղբյուր, անխափան, նրբաթել 13, Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում պ 1. Հափշտակել, թպրտալ, ճամպրուկ, ընդհուպ 2. Ծոփք, թարփ, պապակ, ճեփընթաց, 3. Հպանցիկ, ծոպավոր, ճողոպրել, հապշտապ + 4. Դարպաս, ամպշող, թմբլիկ, ըմպանակ 14, Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում փ Խարխափել, ծոպավոր , ճեփ-ճերմակ, թրմփալ Հափրուկ, երկնահուպ, սփրթնել, թրմփոց, Շամփրել, քարակոփ, Հռիփսիմե, ոսկեծուփ + Կոփերիզ, երփնաթույր, հղբանալ, արփի 15, Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում գ Շագանագույն, զիգզակաձև, Վարդգես, վարգել + Ճաքճքել, նորոգել, հեղգ, դրասանգ, Ծեգ, սգազգեստ, հակակ, արքունիք Ճրագալույց, ճգնակյաց, օձիք, գոգավոր 16, Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում կ 1, Վարքաբեկել, սայթաքել, փակցնել, շագանակ 2, Մակաղել, քողտիկ, համաճարակ, վարակ + 3, Հարկահավաք, աքցան, փեղկ, անհարկի 4, դիցուք, մակույք, նախկին, նախքան 17, Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում ք 1, հմայք, սրնքակալ, սուգ, վարակիչ 2, սուքիաս, եզերք, շոգեքարշ, վարկանիշ 3, կառք, չոքել, մարագ, շքերթ 4, բազրիք, ընդերք, բերանքսիվայր, տաքդեղ + 18, Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում դ 1, երդիկ, երդվյալ, անդադար, որթատունկ 2, Կորնթարդ, անհողդողդ, արդուկ, խորթություն 3, ստահոդ, որդնել, անդամալույծ, վարսանդ + 4, դդում, վաղորդայն, Տրդատ, բաղդատել 19, Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում տ, 1, բիրտ, թատերգություն, խախուտ, աղոթք 2, խրտվիլակ, գաղտուկ, գրտնակ, զարտուղի + 3, կրտսեր, ճտքավոր, մթնոլորտ, սփրթնել, 4, փտախտ, փութկոտ, քողտիք, խոտհարք 20, Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում թ, 1, վաթսուն, անութ, փտեցում, փութկոտ 2, արթմնի, կարթ, արդուկ, զվարթություն 3, զարթուցիչ, ակնթարթ, հայթհայթել, խայտալ 4, ակութ, անթացուպ, երթուղի, ընթանալ + 235 Գոյություն ունեն հսկա որդեր,որոնց երկարությունը հասնում է մեկից երկու մետրի:Այդ հսկաներից մեկը`մեգասկոլիդեսը,որը մատի հաստություն ունի,ապրում է իր փորած ստորերկրյա շավիղներում:Նրա օրգանիզմն այնքան է հարմարվել ստորերկրյա կյանքին,որ հողից հանելիս իսկույն խեղճանում : 236 1.Դուք ինչ-որ երերուն տախտակի վրա ամրացրեցիք այդ վանդակը 2.Ինչու դու քո հոտն իմ դաշտում արածացրիր: 3.Հավերը երկարացրին վզները դեպի ներքև,նայեցին դես ու դեն: 4.Նա իր ձիուն մեծացրեց չամչով և գարիով: 5.Ես հավանաբար ձանձրացրի ունկնդիրներին: 6.Մենք անզգուշորեն թռցրեցինք արևկող անող թռչուններին: 238 Ա.Անցած տարիները կնճռոտել էին կնոջ դեմքը: Բ.Կնոջ դեմքը անցած տարիները կնճռոտել էին: Ա.Դահլիճը լավ կահավորել էին: Բ.Լավ կահավորված էր դահլիճը: Ա.Մեր ժողովուրդը մաշակութային շատ արժեքներ է ստեղծել: Բ.շատ մշակութային արժեքներ է ստեղծել մեր ժողովուրդը 239 Կամուրջը զայրացած գետի հոսանքները բաժանում է ճյուղերի: գրակ Ինչպես ես հասկանում սարոյանական հետևյալ միտքը. «Ազատ դառնալը մեր ժամանակի պարտադրանքն է. ազատ ամենայն կեղծ ու անօգուտ բաներից, որքան էլ դրանք խոր արմատներ գցած լինեն մարդու էության մեջ»: Ես այս պտքից հասկանում եմ այն որ սարոյանը ուզում է ասի ինչ ել լինի մեկ է մենք ազատ ենք ազատ լինելը մարդու կյանքն է: Առցանց բառարանի օգնությամբ պարզիր «ողջամտություն» բառի բացատրությունը, հոմանիշները, հականիշներըողջամտություն-ողջամիտ լինել,ՈղջախոՏություն առողջամտություն, խելամտություն, խելացիություն, խելոքություն Ծիտը տեսնելով, որ ջայլամը մեծ-մեծ ձվեր է ածում, գայթակղվեց և հարցրեց գաղտնիքը:Ջայլամն ասաց.-Կրակ եմ ուտում և այդ պատճառով էլ խոշոր ձվեր եմ ածում:Կարծելով, թե ճիշտ է ջայլամի ասածը՝ ծիտը կրակ է ուտում և սատկում: __________________________________________________________________ Когда он увидел, что страус был больше, он был искушен и спросил тайну.Страус сказал:«Я ем, и поэтому я делаю большие яйца.Думая, что страус прав, младенец ест огонь и умирает.Пословица упрекает желания желаний, когда молодые видят мощь могущественных, они также хотят действовать, не думая о своих немощах. Ծովի գորտերը, խորհուրդ անելով, ասացին.-Ի՞նչու ենք տռզած փորերով ու դեղնած մաշկով խեղդվում ջրում, դուրս գանք ցամաք ու ապրենք ուրիշների պես:Ծերերից մեկն ասում է.-Հայրս պատվեր է տվել ինձ, որ ծովի ապաստանը չթողնեմ, որովհետև բնությամբ երկչոտ ենք, գուցե դուրս գանք ու սարսափելով վերադառնանք և ցույց տանք մեր երկչոտությունը: Չլսեցին խորհուրդն ու դուրս ելան, բայց ոտնաձայն լսելով՝ փախչեցին ու կրկին սուզվեցին ծովը: __________________________________________________________________________ Лягушки моря, посоветовавшись, сказали: -Почему мы утонем в воде с кривыми венами и кожей? Пойдем и будем жить, как и другие.Один старик говорит:Мой отец приказал мне не покидать море, потому что мы очень нервничаем, может быть, мы выйдем и испугаемся назад и покажем наш плач.Они не слушали и выходили, но когда они услышали это, они сбежали и снова утонули в море Արծիվը ծառին նստած հանգստանում էր և ոչինչ չէր անում: Փոքրիկ նապաստակը, տեսնելով արծվին, հարցնում է. – Կարո՞ղ եմ ես էլ քո պես նստել ու ոչինչ չանել: – Իհարկե, ինչու ոչ, – պատասխանում է արծիվը: Եվ նապաստակը նստում է գետնին , ծառի տակ և սկսում հանգստանալ: Հանկարծ հայտնվում է աղվեսը, թռչում նապաստակի վրա և ուտում նրան: _______________________________________________________________ Орел сидел на дереве и ничего не делал. Маленький кролик, увидев орла, спрашивает: - Могу я сидеть, как ты, и ничего не делать? «Конечно, почему бы и нет, - ответил орёл. И кролик сидит на земле под деревом и начинает расслабляться. Внезапно появляется лиса, летящая на кролике и съедая ее.

Վաղ տարիներ (1869-1881)

Սողոմոն Սողոմոնյանը ծնվել է 1869 թվականի սեպտեմբերի 26-ին (նոր օրացույցով՝ հոկտեմբերի 8-ին) Փոքր Ասիայի Քյոթահիա քաղաքում։ Մկրտվել է ծնունդից երեք օր անց Սբ. Թեոդորոս եկեղեցում և ստացել Սողոմոն անունը։ Հայրը՝ Գևորգ Սողոմոնյանը, մասնագիտությամբ կոշկակար էր, որի ընտանիքը գաղթել էր ՆախիջևանիԳողթն գավառի Ցղնա գյուղից, իսկ մայրը՝ Թագուհի Հովհաննիսյանը, արմատներով Բուրսայից էր, և երբ տղան ծնվեց, նա ընդամենը 16 տարեկան էր։ Սողոմոնը նրանց միակ զավակն էր։ Երկուսն էլ մեծ սեր ունեին երաժշտության նկատմամբ։ Տանը խոսում էին միայն թուրքերեն։ Երբ Կոմիտասը ընդամենը 6 ամսական էր, նրա մայրը մահացավ, իսկ տասը տարեկանում տղան կորցրեց նաև հորը։ Դրանից հետո նրան սկսում է դաստիարակել հորական տատը՝ Մարիամը, որը նրա համար եղել է երկրորդ մայր։ Մոր մահը խորը վերք էր թողել Սողոմոնի հոգում, և նրա առաջին ստեղծագործությունները նվիրված էին հենց նրան։1875 թվականին փոքրիկ Սողոմոնն ընդունվեց իրենց քաղաքի միջնակարգ ուսումնարան, որն ավարտեց 1880 թվականին և հոր նախաձեռնությամբ մեկնեց Բուրսա քաղաք՝ ուսումը շարունակելու։ Նա վերադարձավ հայրենի քաղաք հոր մահվանից 4 ամիս անց։ Կոմիտասի մանկության ընկերը նրան բնութագրում էր որպես «գրեթե անօթևան». նա լիովին զրկվեց ծնողական խնամքից՝ դառնալով հոգեպես խոցելի, ինչը ևս դարձավ տարիներ հետո նրա մոտ ի հայտ եկած հիվանդության պատճառ։

Comments

Popular posts from this blog

Հայոց լեզու քերականություն

Մագաղաթյա հսկան

98. Յուրաքանչյուր նախադասության իմաստն արտահայտի՛ր՝ քանի ձևով կարող ես: