Ես եմ Շրջանավարտը

Բարև Ձեզ'ես Գևորգն եմ Մխեյան։Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի շրջանավարտներից մեկը։5 տարեկանից հաճախել եմ արևմտյան դպրոց_պարտեզի նախակրթարան և մինչև 5-րդ դասարան սովորել եմ այնտեղ։Այնուհետև տեղափոխվել եմ մայր դպրոց։Մայր դպրոցում ինձ հնարավորություն ընձեռնեցին սովորելու և ուսումնասիրելու ոսկերչություն մասնագիտությունը։Բազմաթիվ անգամ մասնակցել եմ հեծանվաերթերին,ճամփորդություններին։Ճամփորդություններին ամենա տպավորիչը ինձ համար Ջավախքին էր։Այս 12 տարիների ընթացքում կրթահամալիրը ինձ տվեց բազում գիտելիքներ,որը ինձ շատ է օգնելու մասնագիտական ոլորտում։Ավարտին հասցնելով ուսումնական տարիների այս էջը,ուսումս շարունակելու եմ Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտում։

Comments

Popular posts from this blog

Հայոց լեզու քերականություն

Մագաղաթյա հսկան

98. Յուրաքանչյուր նախադասության իմաստն արտահայտի՛ր՝ քանի ձևով կարող ես: