Ես որ մնում էի մեր գյուղում ամեն առաոտ ժամը 8-ին 5 անգամ բղավում է աքլորը երբ գնում եմ լվացվելու տեսնումեմ որ Սասունը եշի վրա նստաց այդ վեդռոների դայնը էշի ոտքերի ձայնը երբ պիլիքաներից իջնում եմ լսում եմ հարեվանի ծիտիկների ձայնը այդ ժամանակ գյուղից մյուս մասը բվաղում են իրար ինջ որ բան են ասում իսկ երբ գնում եմ գյողամեջ լսումեմ կովերի հառաչոցը և շան հաչոցը այդպես է իմ որը սկսում:Ես որ մնում էի մեր գյուղում ամեն առաոտ ժամը 8-ին 5 անգամ բղավում է աքլորը երբ գնում եմ լվացվելու տեսնումեմ որ Սասունը եշի վրա նստաց այդ վեդռոների դայնը էշի ոտքերի ձայնը երբ պիլիքաներից իջնում եմ լսում եմ հարեվանի ծիտիկների ձայնը այդ ժամանակ գյուղից մյուս մասը բվաղում են իրար ինջ որ բան են ասում իսկ երբ գնում եմ գյողամեջ լսումեմ կովերի հառաչոցը և շան հաչոցը այդպես է իմ որը սկսում:

Comments

Popular posts from this blog

Հայոց լեզու քերականություն

Մագաղաթյա հսկան

98. Յուրաքանչյուր նախադասության իմաստն արտահայտի՛ր՝ քանի ձևով կարող ես: